Plants vs. Zombies

Plantes contra zombis? Qué vol dir això? Es que potser m'he tornat boig?

Doncs no, no m'he tornat boig. Plants vs. Zombies es un joc en el que has de protegir casa teva d'una invasió Zombi... utilitzant plantes!

Es tracta del típic joc en que t'envaeixen i t'has de defensar comprant torretes i defenses, però utilitzant plantes. Al principi el joc només es tractarà d'això, els zombis ataquen, poses plantes, les plantes et defensen dels zombis, els zombis es moren, i et passes la fase. Però a mesura que passes de fase els zombis que apareixen son cada vegada més forts i necessites fer servir plantes mes fortes. A més, quan avances de pantalla et trobes coses com que es fa de nit, vas al jardí del darrere (on hi ha una piscina), hi ha boira... coses que et dificulten cada cop més la defensa de casa teva.


La mecànica del joc es simple: els zombis apareixen per la dreta avançant cap a l'esquerra, i casa nostra es troba a l'esquerra de tot. Entre mig hi ha el jardí on plantarem les nostres plantes. Però per plantar una planta ens cal sol, que hem d'anar recollint quan va caiguen del cel o d'algunes plantes que en produeixen. Cada planta necessita una quantitat de sol depenent del tipus de planta, i si no disposem d'aquesta quantitat de sol, no podrem plantar la planta. A més, en alguns llocs ens trobarem amb aigua, amb el que haurem de fer servir plantes especifiques d'aigua, o es farà de nit, amb el que no ens cauran "sols" del cel i dependrem de les nostres plantes generadores de sol...


En definitiva, és un joc realment divertit i al que us recomano que jugueu... després d'exàmens, perquè vicia un piló!

I en cas de que no vulgueu pagar la miserable quantitat que costa aquest joc, podeu baixar-vos la versió de prova (que es exactament el mateix que la versió completa amb un avis que us impedeix jugar) i saltar-vos l'avís que us impedeix jugar executant l'arxiu popcapgame1.exe directament en comptes del PlantsVsZombies.exe, ambdós a la carpeta arrel on hageu instal·lat el joc.

I sí, funciona en wine.

  1. gravatar

    # by Edward - 31 de maig del 2009, a les 21:28

    Ja me n'havien parlat d'aquest joc xD quan m'avorreixi ja me'l posaré xD És ´tan friki com m'havien dit pel k veig a les fotos i el k dius xD En fi, jo de moment vaig construint pons (ja sabeu de k parlo xD) i quan acabi la meva carrera d'enginyer em posaré amb la jardineria i l'exorcisme xDxD

  2. gravatar

    # by johnny32 - 7 de juny del 2009, a les 10:36

    Potser hauries d'avisar que no tothom té aquest arxiu "popcapgame1.exe" que permet saltar-se l'avís quan s'ha acabat el període de trial.

    En quant al joc, és adictiu, però ara tinc el cap en altres coses (exàmens), i quan s'hagin acabat vull passar-me el Sam & Max Season One (PC).

  3. gravatar

    # by Sanse - 7 de juny del 2009, a les 11:45

    Tens raó. Sí voleu l'arxiu, l'he penjat aquí.