I.W.B.T.G. COMPLETE! (100%)

Si per casualitat coneixeu un noi que es diu Xose i entreu periòdicament al seu bloc, sabreu de quin joc estic parlant. I Wanna Be The Guy és, amb diferencia, el videojoc més difícil al que hagi jugat mai.

Tinc l'orgull i la satisfacció de poder dir que m'he passat aquest joc. Només em queda una espina clavada. Vaig necessitar que en Xose em mates al Mother Brain. Ara l'únic que em queda es anar al mode de matar els jefes i matar-lo.

Edit: Ja m'he passat el Mother Brain en el mode Boss Rush i ja tinc tots els objectes secrets.

  1. gravatar

    # by Edward - 2 de desembre del 2008, a les 20:21

    Woo gratz po, a part del mother brain te l'has passat en normal muajajajaja (i a sobre portes un llacet rosa molt mono al cap :P XD)
    Weno pos això, k felicitats tot i k t'ha durat lo seu el "guy" :D

  2. gravatar

    # by johnny32 - 2 de desembre del 2008, a les 23:01

    Si, conec an Xose i conec l'IWBTG.

  3. gravatar

    # by Jose Manrique - 2 de desembre del 2008, a les 23:04

    Yeah, jo ostento l'orgull i la satisfacció de haver-me passat, no una, sinò dues (i potser tres i la meva cosina no para d'emprenyar XD) vegades el Mother Brain...

    ...

    ...

    encara que encara estigui contra en Guy...

    P.D: Jo no tinc llacet :P

  4. gravatar

    # by johnny32 - 9 de desembre del 2008, a les 0:08

    Per cert, has vist que ets el comentari nº 42 en la ultima tira de XDComics?

  5. gravatar

    # by Sanse - 9 de desembre del 2008, a les 21:31

    Ho vaig fer a proposit (MENTIRA!)

  6. gravatar

    # by Edward - 9 de desembre del 2008, a les 22:18

    N'ets capaç :P