Zaragotham (2nd report)

Moltes coses han passat. Podria escriure aquesta entrada per ordre d'importància de coses, posant les coses més importants al final per a "obligar-vos" a llegir-ho tot, però com que això seria massa feina o faré per ordre cronològic. Amb el que allò més important quedarà al principi de tot.
I es que 5 minuts després d'arribar al saló en Monroe ha anunciat que ell i la Mega(la seva novia) es casen. La noticia ha agafat per sorpresa a casi tots els que estàvem allà a l'estand (o davant d'ell com jo).

Dibuix/regal d'en Koopa per als enamorats.
A part d'això el matí ha transcorregut de forma normal en un saló. M'he comprat el Weezine i l'envio 1 de Dragonmail, un piló de xapes. En Koopa m'ha regalat un dibuix sense que jo li demanes ni res (després m'ha dit que simplement quan l'ha acabat jo estava allà davant i m'he l'ha donat). En posaria una foto, però la càmara fotos que tinc decideix segons un algoritme molt complex quines fotos vol que surtin i quines no, i la que havia tirat a aquell dibuix es una de les que no. També tinc el Weezine ple de dibuixos i dedicatòries dels Weezineros que hi havia per allà.
Per la tarda he donat una volta per la resta d'estands i he tornat a l'estand del Wee ja que encara em faltaven alguns dibuixos, he aconseguit els dibuixos que em faltaven (inclòs un super dibuix de la Zirta que fins i tot m'han intentat robar), he tornat a voltar buscant algun lloc on comprar una carpeta per portar de forma segura el dibuix de la Zirta, m'he comprat un còmic de Mortadelo y Filemon (en part per tenir un lloc on portar el dibuix en part per que el volia) i he anat a la conferencia que la gent del Wee ha donat explicant que es això dels webcomics, conferencia que ha estat molt divertida.
Per cert, fixeu-vos que en algunes paraules que contenen links el link canvia depenen de a quin lloc de la paraula feu clic.

  1. gravatar

    # by johnny32 - 21 de desembre del 2008, a les 14:30

    O.O

    a mi també m'ha agafat per sorpresa quan ho he llegit. enhorabona!

    quin t'has pillat de mortadelo? segur que si es dels ultims no el tinc...xD

    (per cert, parlant de mortadelo, pilla't el "Venganza Cincuentona" que está força bé)

  2. gravatar

    # by Sanse - 22 de desembre del 2008, a les 12:50

    Vaig buscar el "venganza cincuentona", pero no el tenien. Al final em veig comprar el "gasolina, la ruina" (l'últim segons el que m'havien dit) que per cert, l'he trobat bastant fluix.

  3. gravatar

    # by hachi - 22 de desembre del 2008, a les 22:12

    És molt mono el dibuix^^,
    m'en alegruu que hagi anat be per saragossa^^

    vull veure els dibuixos eeh :)
    apaa vagii beeee :D

  4. gravatar

    # by johnny32 - 25 de desembre del 2008, a les 16:30

    Aquest no el tinc, però m'imagino que seguirà en la linea dels últims: força fluixos.

    Es que de aquesta última etapa només he trobat interessants "Venganza Cincuentona" i "Bajo el Bramido del Trueno".

  5. gravatar

    # by Unknown - 28 de desembre del 2008, a les 23:38

    "m'he comprat un còmic de Mortadelo y Filemon (en part per tenir un lloc on portar el dibuix en part per que el volia)"

    I LOL'd so hard!!!!..:XD

  6. gravatar

    # by johnny32 - 31 de desembre del 2008, a les 20:07

    Ja s'ha acabat el blog?

  7. gravatar

    # by hachi - 2 de gener del 2009, a les 13:40

    no siguis tonto, i continua el blog ;)

  8. gravatar

    # by Edward - 2 de gener del 2009, a les 14:22

    No és que no el vulgui continuar, és que té un petit problema tècnic amb certes fotos que volia posar al següent post. Quan trobi la manera ja ho posarà. A k sí ^^

  9. gravatar

    # by Sanse - 4 de gener del 2009, a les 22:24

    Tinc una entrada procrastinada per problemes técnics.

  10. gravatar

    # by hachi - 4 de gener del 2009, a les 22:30

    jaja no posis escuses ¬¬ xD
    viam si ho penges a megaupload
    o comprimeixes les fotuss^^

  11. gravatar

    # by Jose Manrique - 9 de gener del 2009, a les 15:13

    "Tinc una entrada procrastinada per problemes técnics."

    Que maca aquesta paraula... procrastinar... ais...

    Continua amb el blog vago! XD