Hello world

Vale. Bloc creat. Ara només em queda apendre com funciona tot això. El nom es provisional, fins que se m'acudeixi alguna cosa més original.
Per cert, això serveix per a dir les coses que em passen a la vida real, ¿no? Doncs m'en vaig a tenir una mica de vida real, així tindré alguna cosa per a escriure.

  1. gravatar

    # by Edward - 2 de desembre del 2008, a les 20:18

    Increible! Em pensava k et feia massa mandra fer-te un blog! Weno a veure quant dura "aquest".

    P.D: Vida real? K és això? Ja saps k no en tenim d'akestes coses tan estranyes d'avui en dia XD.

  2. gravatar

    # by Sanse - 2 de desembre del 2008, a les 22:24

    Ei, ei, ei, ei, a mi el que m'havien dit era que un bloc era per a posar-hi el que et passa a la vida real. Això es tot el que se d'aquesta tal vida real. Quan descobreixi que es ja t'ho diré.

  3. gravatar

    # by Jose Manrique - 2 de desembre del 2008, a les 23:02

    Yeah, ja has canviat el títol de "Imagine un nombre ingenioso?" no obstant em quedo amb "porque es tan dificl encontrar un titulo para un blog?" XDD

    Per cert, et linkejo

  4. gravatar

    # by Edward - 2 de desembre del 2008, a les 23:29

    Mmmm la vida real diuen k és un MMORPG gratuit k mostra el k una vegada va ser la vida real. Tot i k no deixa de ser un pedazo videojocmassiu XD.

  5. gravatar

    # by Sanse - 2 de desembre del 2008, a les 23:32

    he trobat un lloc on diuen de manera bastant fiable que es la "vida real":
    http://www.frikipedia.es/friki/Vida_real

  6. gravatar

    # by hachi - 2 de desembre del 2008, a les 23:56

    ieeeeeeep
    viam si perds la por al full en blanc i amb una de les teves paranoies fas un nou titul xDDD q mab la imaginacio q arribes a tenir no sera per falta d'idees xDD

    mm i sobre la vida real, em recorda aaaa descartes quan diu q estem inmersos dins dun somni xD, per tant tampoc hi ha videa real xDD

    buenoo ja m'anire passant per veure q escriusss, apaaa vagi beee^^

  7. gravatar

    # by Edward - 3 de desembre del 2008, a les 1:19

    A mi m'agrada akest nom de "nom provisional" :P