Torna a casa per nadal

XD Comics, el webcòmic amb el que vaig iniciar-me com a lector de webcòmics, va tancar el passat 19 d'octubre. No vaig dedicar cap entrada a aquest tràgic esdeveniment entre d'altres coses per que encara no tenia bloc.
Però el passat diumenge dia 7 de desembre va ser un dia d'alegria, com a mínim en el meu petit univers que m'engloba a mi i a... be, a ningú més. Ja que, tot i que jo en vaig tenir constància el dilluns, XD Comics ha tornat.
La raó del tancament era que Mr. X, el dibuixant de XD Comics, no tenia gaire temps lliure amb els estudis i el poc temps lliure que tenia el volia aprofitar per a fer altres coses. Però ara ha descobert que s'ho passava més bé dibuixant que amb les coses a les que ha dedicat el temps últimament. Així que el duo Monroe/Mr.X torna a la carrega, tot i que ja avisen de que pot ser que el ritme d'actualització podria no ser el millor del món. Però a mi m'és igual, XD Comics torna, i això es el que importa.

Canviant de tema però no gaire, el cap de setmana de la setmana vinent (19, 20 i 21 de Desembre) hi ha un dels esdeveniments més importants en l'univers Wee, el Saló del Wee, vull dir del còmic, de Saragossa.

  1. gravatar

    # by Edward - 9 de desembre del 2008, a les 23:12

    Ja m'ho havies dit XD. És una bona notícia ^^.