Taula rodona (the revenge)

Com ja deveu saber ahir vaig anar a una Taula Rodona. Va ser una experiència bastant enriquidora i la veritat es que m'ho vaig passar bastant més bé del que m'esperava.
Per començar diré quin era l'objectiu de la Taula Rodona. Aquesta Taula Rodona estava organitzada per una empresa anomenada ipsos, que es dedica a fer estudis de mercat per a terceres persones. Aquest estudi de mercat en concret va ser contractat pel departament de la generalitat que s'encarrega de coordinar totes les universitats catalanes (no se quin departament és exactament el que desenvolupa aquesta funció). Així que l'objectiu de la Taula rodona era fer un estudi de com afecta als estudiants la llengua que es fa servir a les aules de les universitats.
Entre d'altres coses vam discutir sobre en quina llengua ens donaven les classes, si creiem que s'havia de donar més importància a l'anglès en les classes,...
Al final ens van donar un xec per valor de 40€.
No, en realitat ens van donar una targeta regal del Corte Inglés per valor de 40€, tot i que a tots els que erem alla ningú ens havia mencionat en cap moment res del corte ingles.
En fi, la meva germana ja te regal de reis.

  1. gravatar

    # by Edward - 13 de desembre del 2008, a les 16:38

    Pos vaya, i encara es queixa el nen XD. Weno ara ves-te pensant el que em faràs muajajajaja.
    P.D: Aviso que m'he fet un blok
    P.D2: Si creieu que esteu tan malament del cap com jo, recomano que us hi passeu XD.

  2. gravatar

    # by Sanse - 13 de desembre del 2008, a les 16:45

    Per aquesta vegada passi, però que consti que els comentaris serveixen per a comentar, no per fer publicitat d'un mateix.

  3. gravatar

    # by Edward - 13 de desembre del 2008, a les 16:49

    Sehh sóc un troll, sóc un troll, temeu-me muajajajaj :P

  4. gravatar

    # by johnny32 - 13 de desembre del 2008, a les 20:24

    "departament de la generalitat que s'encarrega de coordinar totes les universitats catalanes (no se quin departament és exactament el que desenvolupa aquesta funció)"

    departament d'educació?

  5. gravatar

    # by hachi - 13 de desembre del 2008, a les 23:15

    bueno la questio es q et van donar alguna cosa ^^
    i potser i tot et pot servir per les botigues de jocs del corte ingles...^^

    jaja ja fas be edu de fer spaaaam xD

  6. gravatar

    # by Sanse - 13 de desembre del 2008, a les 23:17

    @Johnny32

    No se, es possible. Gràcies per l'aportació.